Tuesday, October 18, 2016

162 ( M ) Aandele-Opsies

Artikel 162 (m) Compliance IRS Fokus op artikel 162 (m) Compliance Gemeenskaplike artikel 162 (m) Violations Hoe Onopsetlike artikel 162 (m) Violations voordoen waarom jy moet Wys 'n 162 (m) Compliance Persoon artikel 162 (m) Compliance Kontrolelys Ander artikel 162 (m) Practice Pointers Media Artikels op artikel 162 (m) Video Webcast Panel: Die IRS Fokus op Uitvoerende Vergoeding: Wat dit beteken vir jou artikel 162 (m) Openbaarmaking Practice Area IRS Fokus op artikel 162 (m) Compliance Vanaf die einde van 2004, die IRS is wikkel 'n uitvoerende vergoeding oudit loodsprogram waarin dit gevind Artikel 162 (m) oortredings verbasend algemeen onder die twee dosyn groot-cap maatskappye wat dit geoudit. As gevolg hiervan, het ons besef dat die IRS het geteiken 162 (m) nie-nakoming as 'n fokusarea vir toekomstige oudits. Artikel 162 (m) verbied 'n openbare maatskappy se aftrekkings vir vergoeding van meer as 1 miljoen per jaar vir sy uitvoerende hoof en sy volgende vier hoogste betaalde beamptes tensy die vergoeding aan die vereistes vir-quotperformance gebaseer compensationquot onder-aandeelhouer goedgekeurde planne betaal. Gemeenskaplike 162 (m) die nakoming probleme sluit in: opsies onder 'n nie-aandeelhouer goedgekeurde plan beperk voorraad verleen (of beperkte voorraad eenhede), waar nóg die toekenning of die vestiging gekoppel is aan objektiewe, pre-gevestigde prestasiekriteria versuim deur die vergoeding komitee sertifiseer in voor die skryf van die betaling wat die prestasie doelwitte is tevrede of versuim om tydige stel die prestasie doelwitte bv nie stel binne die eerste 90 dae van 'n een-jaar prestasie tydperk. Lees meer in IRS krake neer op korporatiewe Aftrekkings vanselfsprekend Uitvoerende Vergoeding van meer as 1 miljoen. Tim Sparks, president van Compensia, notas hierdie gemeenskaplike Artikel 162 (m) oortredings: Options onder 'n nie-aandeelhouer goedgekeurde plan toegestaan. Byvoorbeeld, opsies kan 'n nuwe beampte onder 'n quotinducementquot plan wat nie deur aandeelhouers goedgekeur toegestaan. Opsies onder 'n plan van meer as die planne periodieke (bv jaarlikse) toekenning limiet toegestaan. Bonus of ander aansporing betalings (insluitend opsie toelaes) kragtens 'n pre-IPO plan wat nie betyds goedgekeur (of re-goedgekeurde) soos vereis as gevolg van die IPO. Beperkte voorraad (of beperkte voorraad eenhede) of ander volle waarde toekennings, waar nóg die toekenning of die vestiging gekoppel is aan objektiewe, pre-gevestigde prestasiekriteria onder 'n aandeelhouer goedgekeurde plan. Bonus of ander aansporing betalings kragtens 'n plan wat die vergoeding komitee gesag om prestasiemaatstawwe wat nie weer deur aandeelhouers goedgekeur word voor of op die vyfde jaar wat volg op die jaar van goedkeuring voor aandeelhouer verander gee. Nie-prestasie-gebaseerde vergoeding meer as 1 miljoen in 'n jaar. Dit kan tot gevolg hê waar die offisiere basis salaris is hoog en (i) die bonus plan is nie quotperformance-gebaseerde, quot (ii) Theres 'n beperkte voorraad vestiging gebeurtenis of 'n uitbetaling onder 'n uitgestelde vergoeding of beperk voorraad eenheid reëling, of (iii) as gevolg van 'n beduidende voordele in natura. Die vergoeding komitee verander die prestasieteikens of andersins uitoefen ontoelaatbare diskresie ingevolge die plan. Die vergoeding komitee sluit iemand wat nie voldoen aan die tegniese vereistes om 'n quotoutside director. quot Diskresionêre bevoegdheid (bv opsie toelaes) is anders as deur 'n kwalifiserende vergoeding komitee uitgeoefen (deur die volle direksie, byvoorbeeld) wees. Die vergoeding komitee versuim om te sertifiseer skriftelik voor betaling dat die prestasie doelwitte is tevrede. Die prestasie doelwitte nie gou genoeg bv stel . nie ingestel binne die eerste 90 dae van 'n een-jaar prestasie tydperk. Hoe Onopsetlike Artikel 162 (m) Violations voordoen Tim Sparks, president van Compensia, merk ook op dat vergoeding Komitees nie bewus daarvan dat sekere elemente van hul maatskappy se uitvoerende vergoeding program is nie ten volle aftrekbaar mag wees. As gevolg hiervan, kan Vergoeding Komitees maak uitvoerende vergoeding besluite sonder om die volle koste van daardie besluite in ag neem. Artikel 162 (m) van die Internal Revenue Code stel 'n beperking op die aftrekbaarheid van vergoeding betaal aan top-bestuurders van openbare maatskappye. Die limiet geld nie vir vergoeding wat kwalifiseer as prestasie-gebaseerde soos omskryf in Artikel 162 (m). Aansienlik, nie die limiet nie van toepassing op vergoeding toe te skryf aan die meeste werknemer voorraad opsies. In afwagting van Artikel 162 (m), wat op 1 Januarie 1994 in werking getree het, is die meeste maatskappye deeglik hul vergoeding programme om die impak van Artikel 162 (m) te bepaal hersien. Baie maatskappye die gevolgtrekking gekom dat die beperking nie op hulle van toepassing sedert hul uitvoerende betaal uit kontant vergoeding wat laer was as die limiet en aandele-opsies. Ander maatskappye het stappe gedoen om die impak van Artikel 162 (m) te versag deur, onder andere, strukturering vergoeding programme te kwalifiseer as prestasie-gebaseerde. Sedert 1994 het kontant vergoeding by openbare maatskappye aansienlik toegeneem en baie maatskappye het begin om hul langtermyn-aansporing programme verder as tradisionele voorraad opsies uit te brei. Daarbenewens vergoeding programme wat aanvanklik gestruktureer om te kwalifiseer as prestasie-gebaseerde mag nie meer kwalifiseer. As gevolg hiervan, kan maatskappye vergoeding wat nie-aftrekbaar kragtens artikel 162 (m) betaal. Vergoeding Komitees is dalk nie bewus van hierdie bykomende koste. Erger nog, kan maatskappye neem belastingaftrekkings in die skending van Artikel 162 (m). Daar is 'n hele paar algemene patrone wat kan lei tot onbedoelde nie-aftrekbaarheid kragtens artikel 162 (m). Die blote toename in kontant vergoeding gedurende die afgelope 10 jaar kan lei tot vergoeding wat die 1000000 per jaar aftrekking limiet oorskry. Of, maatskappye met bonus planne wat gekoppel is aan objektiewe, finansiële prestasie statistieke kan verkeerdelik glo dat die plan aan die tegniese vereistes van Artikel 162 (m). Ander maatskappye wat hul bonus planne gekwalifiseer toe Artikel 162 (m) eerste in werking getree het, kan daardie kwalifikasie verbeur deur nie aandeelhouer goedkeuring van die plan te hernu. of andersins in stryd met die vereistes van Artikel 162 (m). Dit kan voorkom, byvoorbeeld, waar die plan gee die Wet op Vergoeding Komitee wye breedtegraad in die pluk van die finansiële statistieke wat gebruik word in die bepaling van bonus uitbetalings. Onder die artikel 162 (m) regulasies, so 'n plan moet weer deur die aandeelhouers elke vyf jaar. Kwalifikasie kan ook verlore gaan as 'n plan het wesenlik gewysig word sonder goedkeuring van die aandeelhouers. Maatskappye wat begin het om volle waarde aandele (beperk voorraad, beperk voorraad eenhede) verleen kan ook ontdek dat die belastingaftrekking wat verband hou met die toekennings is beperk. Tensy die toekenning of vestiging van dié toekennings pas die tegniese vereistes van prestasie-gebaseerde kragtens artikel 162 (m), sal sodanige bedrae is onderhewig aan die aftrekking beperk. Dit kan voorkom, byvoorbeeld, waar die maatskappy toelaes beperk voorraad setel gebaseer op voortgesette diens, selfs al is die toekenning sluit versnel Vesting wat gekoppel is aan prestasie. Vergoeding Komitees moet die artikel 162 (m) gevolge van elke element van die maatskappy se uitvoerende betaal program om ware koste ten volle verstaan ​​die programme te verstaan. Verder het Komitees moet verseker dat die maatskappy se beleid ten opsigte van Artikel 162 (m), soos weerspieël in die volmag, akkuraat en deeglik aanspreek elke element van die maatskappy se uitvoerende betaal program. Ten slotte, as deel van sy interne beheermaatreëls, maatskappye moet sluit 'n ondersoek van belastingaftrekbaarheid kragtens artikel 162 (m). Hoekom jy moet Wys 'n 162 (m) Compliance Persoon Baie maatskappye maak tegniese bek-foute in 'n poging om vergoeding as in aanmerking prestasie-gebaseerde onder Internal Revenue Code Artikel 162 (m) die 1000000 uitvoerende vergoeding aftrekking beperk. Die Internal Revenue Service het onlangs 'n uitvoerende vergoeding oudit van 24 openbare maatskappye. As gevolg hiervan, het die IRS blykbaar besluit dat 162 (m) nie-nakoming is 'n groot probleem en het dit geteiken as 'n fokusarea vir toekomstige oudits. Nie-nakoming kan ontstaan ​​in 'n aantal maniere, insluitend: Soms is die maatskappy nie verstaan ​​dat uitvoerende toekennings gemaak moet word deur 'n komitee vergoeding wat bestaan ​​uit buite direkteure, en nie die hele raad Soms is die samestelling van die Wet op Vergoeding Komitee is gebrekkig, soos wanneer 'n voormalige beampte van die maatskappy is 'n lid Soms toekennings gemaak kan word van meer as plan perke Soms is die vereistes vir voortgesette aandeelhouersgoedkeuring, soos wanneer die private-tot-openbare uitsondering verstryk, word nie behoorlik waargeneem Soms toegerekende inkomste uit voordele in natura kan totale nie-prestasie-gebaseerde vergoeding te ry meer as 1 miljoen Soms bestuur hou nie van die onbuigsaamheid van 'n negatiewe oordeel net bonus plan, en die plan is verander sonder om met die plan dokumente of behoorlik oorweging van die 162 (m) gevolge en soms die vereiste vir skriftelike sertifisering voor betaling is nie waargeneem word. Omdat kwalifiserende vergoeding as prestasie-gebaseerde is tegniese en vereis 'n aandag aan detail, moet maatskappye ernstig oorweeg om 'n werknemer met oor-alle verantwoordelikheid vir begrip en monitering van 162 (m) die nakoming. Dit kan iemand in die maatskappy se regsafdeling wees. Daarbenewens moet die aangestelde persoon gegee word om die nodige gesag beskik om sy of haar nuwe pligte behoorlik na te kom, insluitend die vermoë om vergaderings vergoeding komitee waarin 162 (m) - verwante besigheid gedoen by te woon. Ideaal gesproke sou die Wet op Vergoeding Komitee ook ten minste een lid wat verantwoordelik is vir 162 (m) voldoening, wat sou koördineer met die maatskappy se 162 (m) die nakoming persoon aanstel. Dit is ook 'n goeie idee om 'n geruime tyd op die Vergoeding Komitees agenda elke paar jaar vir 'n aanbieding / opknappingskursusse op 162 (m) en die vereistes om vergoeding as prestasie-gebaseerde daaronder kwalifiseer skeduleer. Media Artikels op artikel 162 (m) kwotas CEO Mej Doelwitte, Goal Posts beweeg, quot Isai Drucker, Wall Street Journal (7/7/04) (beskikbaar vir die aankoop) quotIRS Uitbreiding oudits van korporatiewe bestuurders belastingopgawes, quot Maria Dalrymple, Detroit News (AP) (4/10/04) quotExecutive vergoedingspraktyke by groot maatskappye geouditeer deur IRS, quot MorningJournal (AP) (12/5/03) Video Webcast Panel: Die IRS Fokus op Uitvoerende vergoeding: Wat dit beteken vir jou Wat vergoeding probleemareas die IRS is nou fokus Hoe vergoeding komitees kan verseker dat hierdie probleme dont bestaan ​​vir hulle Watter aksies vergoeding komitees kan neem om te verhoed dat Artikel 162 (m) violationsClient Alert: Voorgestelde 162 (m) Regulasies beïnvloed aftrekbaarheid van Equity-vergoeding die interne Inkomstediens het voorgestel regulasies kragtens artikel 162 (m) van die Internal Revenue Code dat die aftrekbaarheid van ekwiteitvergoedingskemas raak uitgereik. Alhoewel hierdie regulasies is voornemende net, sal hulle in werking tree wanneer later aangeneem in 2011. Artikel 162 (m) ontken 'n korporatiewe belasting aftrekking vir vergoeding betaalbaar deur die openbaar gehou korporasies om sekere bedekte werknemers van meer as 1.000.000. Die voorgestelde regulasies te verduidelik die toepassing van artikel 162 (m) om voorraad opsies en aandeelwaarderingsregte en-aandeel-gebaseerde vergoeding deur maatskappye wat in die openbaar geword het betaal. Equity Planne moet die volgende bevat Explicit per werknemer perk op Options, appresiasieregte Stock opsies en aandeelwaarderingsregte onder 'n aandeelhouer goedgekeurde indiensnemingsplan algemeen beskou as aftrekbare prestasiegebaseerde vergoeding kragtens artikel 162 (m) toegestaan ​​word. Die voorgestelde regulasies verduidelik dat, ten einde vir opsies of waardering regte aftrekbaar kragtens artikel 162 (m) te wees, moet indiensnemingsplanne die maksimum aantal aandele spesifiseer ten opsigte waarvan opsies of regte aan elke individuele werknemer toegestaan ​​kan word en bekend te maak aan aandeelhouers hierdie beperking en die metode wat gebruik gaan word om die uitoefeningsprys van enige onder die plan toegestaan ​​opsie of waardering reg te stel. Equity planne moet reeds sluit in 'n totaal beperking op die aantal aandele wat aan al die deelnemers toegeken kan word ten einde te voldoen aan die federale sekuriteite wette. - Aandeel-gebaseerde Vergoeding vir nuut Openbare Maatskappye Artikel 162 (m) bevat 'n spesiale oorgang reël vir maatskappye wat in die openbaar geword het. Onder hierdie oorgang reël, vergoeding van die uitoefening of vestiging van aandele-opsies, aandeelwaarderingsregte en beperk voorraad toegestaan ​​word voor of net na 'n maatskappy word in die openbaar gehou word kragtens artikel 162 (m) van die 1000000 drumpel uitgesluit, ongeag wanneer oefening of vestiging voorkom. Ongelukkig is die voorgestelde regulasies verduidelik dat hierdie uitsondering nie van toepassing op ander vorme van ekwiteitvergoedingskemas, soos beperk voorraad eenhede of skim voorraad. As gevolg hiervan, beperk voorraad eenhede en Phantom voorraad toegestaan ​​deur 'n maatskappy wat in die openbaar raak gehou sal nie aftrekbaar wees indien vereffen of betaal nadat die maatskappy in die openbaar raak gehou. Optrede vereis openbaar gehou maatskappye en private maatskappye wat dink oor 'n openbare aanbod behoort hul aandele planne te hersien om te bepaal of dit voldoen aan die voorgestelde regulasies. Baie aandele planne bevat reeds taal beperking van die aantal aandele wat aan 'n individuele werknemer toegestaan ​​kan word. As jou indiensnemingsplan hierdie limiet bevat nie, sal die plan moet gewysig word om die aftrekking ingevolge artikel 162 (m) wanneer die voorgestelde regulasies gefinaliseer te bewaar. Ook, moet nuut openbare maatskappye wat onderhewig aan Artikel 162 (m) is en het toegeken toekennings van beperkte voorraad eenhede, Phantom voorraad of ander vorme van aandeelgebaseerde vergoeding oorweeg of die oorspronklike toekennings aan die vereistes vir uitsluiting van 162 (m) ( byvoorbeeld, is goedgekeur deur 'n onafhanklike vergoeding komitee en is toegestaan ​​onder 'n aandeelhouer goedgekeurde plan). Indien nie, moet die maatskappy oorweeg herstrukturering van die toekennings aan hul toekoms aftrekbaarheid verseker. Indien u enige verdere vrae het oor hierdie voorgestelde regulasies, kontak asseblief u Vorys prokureur. Hierdie kliënt waarskuwing is vir algemene inligting doeleindes en moet nie as regsadvies beskou. IRS OMSENDBRIEF 230 Openbaarmaking: Ten einde die nakoming van vereistes wat deur die Amerikaanse Internal Revenue Service verseker, ons u inlig dat enige federale belasting advies vervat in hierdie kommunikasie (insluitend enige aanhangsels) is nie bedoel of geskryf om gebruik te word, en dit kan nie wees nie gebruik, deur 'n belastingpligtige vir die doeleindes van (i) die vermyding van boetes wat onder die Amerikaanse Internal Revenue Code of (ii) die bevordering, bemarking, of beveel om 'n ander persoon, behandel 'n transaksie of ander aangeleentheid herein. IRS Releases finale regulasies opgelê kan word onder Artikel 162 (m) Die volgende post na ons toe kom van Edmond T. FitzGerald. vennoot en hoof van die Uitvoerende Vergoeding Groep by Davis Polk amp Wardwell LLP, en is gebaseer op 'n Davis Polk kliënt memorandum deur Kyoko Takahashi Lin. Op 31 Maart, 2015, die Internal Revenue Service gepubliseer finale regulasies kragtens artikel 162 (m) van die Internal Revenue Code. As dit gedoen het toe dit hierdie regulasies voorgestel in 2011, het die IRS het aangedui dat hierdie regulasies nie bedoel is om substantiewe veranderinge aan bestaande vereistes van Artikel 162 (m) reflekteer nie, maar eerder om hulle te verduidelik. Die finale regulasies klaar twee vereistes vir uitsonderings uit die artikel 162 (m) belastingaftrekbaarheid limiet: die behoefte aan per werknemer beperkings op aandele toekennings om voorraad opsies en aandeelwaarderingsregte (AWR'e) vir die uitsondering gekwalifiseerde prestasiegebaseerde vergoeding kwalifiseer en die behandeling van beperkte voorraad eenhede (RSUs) of skim voorraad reëlings onder die oorgangstydperk uitsondering vir sekere vergoeding deur nuut openbare maatskappye betaal. Wat belangrik is, in ooreenstemming met die voorgestelde regulasies, die finale regulasies verduidelik dat RSUs of skim voorraad reëlings deur nuut openbare maatskappye toegestaan ​​nie vir die uitsondering oorgangstydperk sou kwalifiseer nie, tensy hulle gevestig of betaal voor die einde van die oorgang tydperk. Dit gesê, die finale regulasies 'n mate van verligting deur die maak van hierdie verduideliking slegs van toepassing op-aandeel-gebaseerde toekennings wat op of ná 1 April 2015. Dit beteken dat RSUs en Phantom voorraad reëlings wat toegestaan ​​voor 1 April 2015 en tydens 'n maatskappy se oorgang tydperk sal bly in aanmerking kom vir belastingaftrekbaarheid, selfs al het hulle is gevestig of betaal na die einde van die oorgang tydperk. Agtergrond en finale regulasies Artikel 162 (m) beperk die algemeen 'n openbare gehou korporasies federale inkomste belasting aftrek vir vergoeding in enige belasbare jaar betaal om enige bedekte werknemer tot 1 miljoen. Die gedek werknemers is 'n maatskappy se hoof uitvoerende beampte en sy drie ander hoogs vergoed uitvoerende beamptes (behalwe die hoof finansiële beampte). Q ualified prestasiegebaseerde vergoeding. Artikel 162 (m) bied 'n uitsondering op die 1000000 belastingaftrekbaarheid beperking vir gekwalifiseerde prestasie-gebaseerde vergoeding (die QPBC uitsondering). Om te kwalifiseer vir die QPBC Uitsondering, moet vergoeding aan sekere vereistes voldoen. Stock opsies en AWRe toegeken teen billike markwaarde, kom in aanmerking vir die QPBC Uitsondering (sonder die behoefte vir die feit dat onderhewig aan aparte prestasie doelwitte) indien, onder andere, die Aandele-aansporingskema bekom waaronder hulle toegestaan ​​is 'n beperking per werknemer op die aantal opsies of regte wat in 'n bepaalde tydperk (bv. 'n kalenderjaar) kan verleen, wat grens moet openbaar gemaak moet word en deur die maatskappy se aandeelhouers goedgekeur. Die finale regulasies bevestig dat, ten einde te kwalifiseer vir die QPBC Uitsondering, planne waaronder aandele-opsies of AWR'e kan toegestaan ​​word, moet die maksimum aantal aandele verklaar ten opsigte waarvan opsies of regte tydens 'n bepaalde tydperk toegestaan ​​kan word om enige individuele werknemer en die prys waarteen hulle toegestaan. Dit beteken dat die oorhoofse plan limiet op die totale aantal aandele wat aan al die ontvangers oor die lewe van die plan kan toegestaan ​​is nie voldoende nie. Die finale regulasies verder verduidelik dat planne aan hierdie vereiste kan voldoen deur die spesifiseer van 'n gemiddelde maksimum aantal aandele onderliggende al-aandeel-gebaseerde toekennings (nie net voorraad opsies of SARs) wat tydens 'n bepaalde tydperk aan 'n individuele werknemer toegestaan ​​kan word. Die finale regulasies bepaal dat die beperking per werknemer maksimum aandeel van toepassing op vergoeding erken op die uitoefening van aandele-opsies en AWRe toegeken op of na 24 Junie 2011, die datum van publikasie van die voorgestelde regulasies. Nuut openbare maatskappye. Artikel 162 (m) bied ook 'n uitsondering vir nuwe openbare maatskappye (die IPO uitsondering), gee hierdie maatskappye 'n kans om hul vergoeding strukture oorgang om te voldoen aan die reëls kragtens artikel 162 (m). Onder die IPO Uitsondering, nie die beperking aftrekbaarheid 1000000 belasting nie aansoek doen vir 'n oorgangstydperk om enige vergoeding op grond betaal om 'n plan of ooreenkoms wat bestaan ​​het gedurende die tydperk waarin 'n maatskappy is nie publiek gehou, so lank as die bekendmaking van die plan of ooreenkoms aan al van toepassing sekuriteite wette. Die oorgangstydperk sal duur tot die vroegste van: die verstryking of materiaal wysiging van die plan of ooreenkoms die uitreiking van alle voorraad of ander vergoeding onder die plan of ooreenkoms en in die algemeen, die eerste jaarlikse vergadering van aandeelhouers waarby direkteure verkies moet word dat toegeken kom na die afsluiting van die derde kalenderjaar wat volg op die kalender jaar waarin die IPO voorkom (bv. vir 'n maatskappy wat sy IPO in 2015 voltooi, die oorgang tydperk onder hierdie gaffel sou eindig in 2019). 1 Die bestaande regulasies bepaal dat die IPO uitsondering is beskikbaar vir vergoeding betaal, of aandele-opsies, SAID of verleen, tydens die oorgangstydperk beperk eiendom. Dit beteken dat die vergoeding erken op die uitoefening van 'n voorraad opsie of SAR, of die vestiging van beperkte voorraad, selfs al erken ná die einde van die oorgang tydperk, sal voortgaan om te kwalifiseer vir die IPO Uitsondering so lank as wat die aandele toekenning tydens toegestaan die oorgangstydperk. Aan die ander kant, sou kontantbonusse nie in aanmerking te kom as hulle betaal nadat die oorgangstydperk. Daar het 'n vraag oor of RSUs en Phantom voorraad reëlings moet behandel soos ander ekwiteitvergoedingskemas is (in die besonder, beperk voorraad) en dus in aanmerking kom vir belastingaftrekbaarheid solank hulle toegestaan ​​gedurende die oorgangstydperk. Die finale regulasies verduidelik dat RSUs of skim voorraad reëlings net sou kwalifiseer vir die IPO Uitsondering as hulle gevestig of betaal voor die einde van die oorgang tydperk. Dit is in ooreenstemming met die standpunt van die IRS in die voorgestelde regulasies en verwerp kommentators vra om RSUs en Phantom voorraad reëlings op dieselfde manier as voorraad opsies, SAID en beperk voorraad behandel onder die IPO uitsondering nie. Kommentators het aangevoer dat RSUs voorsiening te maak vir dieselfde ekonomie as beperk voorraad en dus moet dieselfde behandel word, en daarop gewys dat dit 'n posisie deur die IRS aanvaar in vorige private brief beslissings. Maar die IRS verwerp hierdie siening, en let op dat RSUs is onderhewig aan 'n ander belasting regime (Artikel 409A) van beperkte voorraad (wat beheer word deur Artikel 83) en dat RSUs, in teenstelling met beperkte voorraad, word nie beskou as eiendom van 'n belasting perspektief. Wat belangrik is, is die finale regulasies 'n mate van verligting vir maatskappye wat onlangs bekend geword het deur die maak van hierdie verduideliking met betrekking tot RSUs en Phantom voorraad reëlings slegs van toepassing op-aandeel-gebaseerde toekennings wat op of ná 1 April 2015. Dit beteken dat RSUs en Phantom voorraad reëlings wat was toegestaan ​​voor April 1, 2015 en tydens 'n maatskappy se oorgangstydperk sal bly in aanmerking kom vir belastingaftrekbaarheid onder die IPO Uitsondering, selfs al het hulle is gevestig of betaal na die einde van die oorgang tydperk. Stock opsies, sal die SAID en beperkte voorraad voortgaan om te kwalifiseer vir die IPO Uitsondering, selfs al is hulle vestig (en, in die geval van aandele-opsies en AWR'e, uitgeoefen word) na die einde van die oorgang tydperk, so lank as wat hulle toegestaan ​​gedurende die oorgangstydperk. P ractice Notes In die lig van hierdie finale regulasies kragtens artikel 162 (m): Openbare maatskappye wat staatmaak op die QPBC Uitsondering vir voorraad opsies en AWR'e moet hul indiensnemingsplan dokumente te hersien om te verseker dat hulle voldoen aan die vereiste per werknemer maksimum beperking aandeel. In ons ervaring, het die meeste maatskappye planne is opgestel om aan hierdie vereiste te voldoen. Openbare maatskappye wat RSUs en Phantom voorraad reëlings tydens die toepassing oorgangstydperk toegestaan ​​(maar voor April 1, 2015), en wat af te handel nadat die oorgangstydperk, kan 'n belastingaftrekking te eis ten opsigte van die toekennings, in die veronderstelling dat die ander toepaslike vereistes van artikel 162 (m) voldoen is. Vir nuwe openbare maatskappye wat nog in hul oorgangstydperk of maatskappye wat oorweeg gaan openbare en dit oorweeg om die toekenning van full-waarde aandele toekennings, mag beperk voorraad meer aantreklik as RSUs wees, ten minste vanuit die perspektief van die maksimalisering van belastingaftrekbaarheid. Dit kan veral die geval vir maatskappye wat voorspel dat kort oorgang periodes of die toestaan ​​van toekennings met 'n lang vestiging skedules wees. Aan die ander kant, kan daar redes dat sulke maatskappye nogtans sal RSUs guns (bv. As hulle van plan is om prestasie-gebaseerde toekennings wat uit meer as 100 van die sigwaarde van die toekennings betaal as teiken prestasie oorskry verleen). Eindnote: (. Bv deur 'n spin-off) 1 As die maatskappy 'n openbare sonder 'n beurs, die oorgang tydperk onder hierdie gaffel eindig op die eerste jaarlikse vergadering van aandeelhouers waarby direkteure verkies moet word wat plaasvind na die afsluiting van die eerste kalender jaar wat volg op die kalender jaar waarin die maatskappy openbaar raak gehou (bv. vir 'n maatskappy wat sy spin-off voltooi in 2015, die oorgang tydperk onder hierdie gaffel sou eindig in 2017). (Gaan terug) Trackbacks is gesluit, maar jy kan 'n kommentaar te kan lewer. Programme Fakulteit 038 Senior Fellows Lucian Bebchuk Alon Brav Robert Charles Clark John Coates Alma Cohen Stephen M. Davis Allen Ferrell Isai Fried Oliver Hart Ben W. Heineman, Jr. Scott Hirst Howell Jackson Robert J. Jackson, Jr. Wei Jiang Reinier Kraakman Robert Pozen Mark Ramseyer Mark Roe Robert Sitkoff Holger Spamann Guhan Subramanian Program oor Korporatiewe bestuur Adviesraad William Ackman Peter Atkins Joseph Bachelder John Bader Allison Bennington Richard Brand Daniel Burch Richard Climan Isai Cohn Joan Conley Isak Corr Arthur Crozier Scott Davis John Finley Stephen Fraidin Byron Georgiou Jason M . Halper Carl Icahn Jack B. Jacobs Paula Loop Dawid meulsteen Theodore Mirvis Toby Myerson Morton Pierce Barry Rosenstein Paul Rowe Marc Trevino Adam Weinstein Daniel Wolf Harvard Law School Forum oor korporatiewe bestuur en finansiële reglement Alle kopiereg en handelsmerke in die inhoud van hierdie webtuiste is die eiendom van hulle onderskeie eienaars besit. Ander inhoud 2016 Die President en Genote van Harvard College. Health Care Reform en Uitvoerende Vergoeding: Artikel 162 (m) (6) voorgestelde regulasies-Die duiwel is beslis in die Besonderhede In 2010, artikel 162 (m) (6) is bygevoeg om die Internal Revenue Code van 1986, soos gewysig deur artikel 9014 van die bekostigbare Care Act. 1 Dit het gelei tot 'n reuse-sprong van die afgrond van voorheen beperk korporatiewe belasting aftrekkings vir vergoeding betaal aan hoogs betaalde uitvoerende hoofde van die openbaar gehou korporasies en bestuurders van werkgewers ontvang finansiële bystand onder die Troubled Asset Relief Program 2 na die donker gat van die beperking van aftrekkings vir alle werknemers, buite direkteure, en onafhanklike kontrakteurs van gesondheid versekering verskaffers. Spesifiek, belasting-kode Artikel 162 (m) (6) bied 'n 500,000 beperking op vergoeding aftrekkings vir belasting jaar begin op of na 1 Januarie 2013, vir onderdak gesondheid versekering verskaffers (chips). Aftrekkings word beperk ten opsigte van enige vergoeding betaal aan enige beampte, direkteur, of werknemer van 'n chip (of 'n lid van die beheerde groep) of enige ander persoon wat dienste lewer vir of namens die chip (of 'n lid van die beheerde groep). Aftrekking perke van toepassing is op vergoeding betaal in belasting jaar begin op of na insluitend vergoeding vir dienste gelewer ná 2009 wat betaal in 2013 of later 1 Januarie 2013,. Met ander woorde, daar is geen uitsondering vir uitgestelde vergoeding. Daar is ook geen uitsondering vir kommissies of prestasiegebaseerde vergoeding. Beheerde groep samevoeging reëls geld. Die Internal Revenue Service sy eerste steek op leiding in Desember 2010 in kennis 2011-2. 3 Die kennisgewing verskaf leiding oor verskeie belangrike kwessies en die eerste wat die de minimis konsep met betrekking tot die bedrag van die premies deur 'n gesondheid versekering diensverskaffer vir doeleindes van die bepaling van die vraag of so 'n verskaffer is 'n CHIP ontvang. Die kennisgewing vervat ook gedetailleerde voorbeelde insluitend 'n voorbeeld illustreer dat 'n Terugblik reël van toepassing sal wees om 'n pre-2013 chip wat nie 'n chip in 2013, maar dit later word weer 'n chip (met dien verstande dat die uitgestelde aftrekking vergoeding toegeskryf kan word aan diegene wat vroeër CHIP jaar sou onderhewig aan die aftrekking beperk wanneer betaal nadat die entiteit weer word 'n CHIP post-2013). Die kennisgewing ook versoek kommentaar op vier primêre kwessies: die definisie van bedekte gesondheid versekering verskaffer en die toepassing van die de minimis uitsondering die metode vir Erkenning van uitgestelde vergoeding aan spesifieke belasting jaar vir die toepassing van die aftrekking beperk die impak van 'n samesmelting, verkryging, herorganisasie, of ander korporatiewe transaksie op die insluiting van 'n bedekte gesondheid versekering verskaffer in 'n beheerde groep korporasies en die toepassing van die aftrekking reëls vir versekeraars wat gevange versekeringsmaatskappye of wat herversekering verskaf of stop verlies versekering. Op 2 April vrygestel IRS voorgestelde regulasies 4 wat 'n flagrante kollig skyn in die gat af. So waar kom hierdie nuwe leiding neem ons Kom ons kyk na die hele prentjie wat nou het verlig. Hoe word 'n bedekte Health Insurance soos omskryf Artikel 162 (m) (6) (c) definieer 'n bedekte gesondheid versekering verskaffer as 'n werkgewer wat 'n gesondheid versekering gemeenskap (soos omskryf in belasting-kode Artikel 9832 (b) (2)), begin met die belasting jaar 2010. Vir belasting jaar begin ná 31 Desember 2012, is hierdie definisie beperk tot so 'gesondheidsversekering uitreikers met ten minste 25 persent van die bruto premies ontvang uit die verskaffing van gesondheid dekking wat as minimum noodsaaklike dekking geklassifiseer onder belasting-kode Afdeling 5000A (f) . Onder Artikel 9832 (b) (2), die term gesondheid versekering gemeenskap beteken 'n versekeringsmaatskappy, versekering diens, of versekering organisasie (insluitend 'n gesondheidsregulerende organisasie) wat gelisensieer is om betrokke te raak in die besigheid van versekering in 'n staat en dit is onderhewig Staat wet wat versekering reguleer (binne die betekenis van artikel 514 (b) (2) van die Werknemer aftree-inkomste Security Act van 1974. 'n gesondheidsregulerende organisasie beteken 'n federale gekwalifiseerde gesondheid onderhoud organisasie (soos omskryf in Artikel 1301 (a) van die Public Health Service Wet (42U. SC 300E (a)), 'n organisasie erken onder staat reg as 'n gesondheidsregulerende organisasie, of 'n soortgelyke organisasie gereguleer onder staat reg vir solvensie op dieselfde wyse en in dieselfde mate as so 'n gesondheid onderhoud organisasie. Minimum noodsaaklike dekking vir doeleindes van die aftrekking beperk beteken gesondheid dekking verskaf ingevolge 'n werkgewer-geborgde groep gesondheidsplan behalwe dekking vir uitgesonder voordele. Uitgesonder voordele omskryf in Artikel 5000A (f) (3) oor die algemeen as dekking vir ongeluk of ongeskiktheidsinkomste versekering, algemene aanspreeklikheid en 'n outomatiese aanspreeklikheid versekering, werkers vergoeding dekking, dekking vir on-site mediese klinieke, en ander soortgelyke dekking. IRS Kennisgewing 2011-2 voorsien vir 'n de minimis uitsondering op CHIP klassifikasie vir diegene werkgewers wat andersins sou oorweeg skyfies indien die premies deur die entiteit en alle ander lede van sy beheer groep van die verskaffing van gesondheid dekking vir 'n jaar (minimum noodsaaklike dekking ontvang vir 2013 en later jare) is minder as 2 persent van die gekombineerde bruto inkomste van sodanige beheerde groeplede vir die belastingjaar. Die voorgestelde regulasies voorsien 'n akkommodasie vir groot swaaie in inkomste deur die spesifiseer dat indien 'n entiteit is nie 'n chip vir 'n jaar as gevolg van die de minimis uitsondering, en dan versuim om sodanige uitsondering ontmoet vir 'n jaar, so 'n entiteit sal nie as 'n behandelde CHIP vir die eerste jaar van aanslag waarin dit nie die uitsondering ontmoet. Spesiale reëls geld wanneer lede van 'n beheerde groep het verskillende belasting jaar. Hoe word werkgewers wat Eie Verseker Hul Werknemer Gesondheid dekking Behandel Die voorgestelde regulasies bevestig dat werkgewers wat self-verseker mediese vergoeding planne borg nie so skyfies behandel. Sodra 'n nuwe aanvulling of uitgawe (gewoonlik jaarliks) gepubliseer vir 'n titel youve voorheen gekoop en versoek op staan ​​om geplaas, sowel skip dit aan jou vir 30 dae sonder enige verpligting om te hersien. Gedurende hierdie tydperk, kan jy óf (a) ter ere van die faktuur en ontvang 'n 5 afslag (bykomend tot enige ander afslag wat jy kan kwalifiseer vir) van die destydse huidige prys van die werk, plus gestuur en hantering of (b) die standaard van die boek (e), in welke geval, jou faktuur sal gekanselleer word by ontvangs van die boek (e). Bel ons vir 'n voorafbetaalde UPS etiket vir jou terugkeer. Sy so eenvoudig en maklik soos dit. Die belangrikste is, staan ​​bestellings beteken dat jy sal nooit hoef te bekommer oor die tydigheid van die inligting julle vertrou op. En, kan jy staak staan ​​bestellings te eniger tyd deur die kontak met ons op 1.800.960.1220 of deur die stuur van 'n e-pos aan booksbna. Sit my op staande orde op 'n 5 afslag op prys lys van alle toekomstige updates, benewens enige ander afslag Ek kan die kwaliteit van. (Herb binne 30 dae.) Stel my in kennis wanneer updates is beskikbaar (Geen staande orde geskep sal word). Hierdie verslag Bloomberg BNA is beskikbaar op staande orde, wat sal verseker dat jy sal al ontvang die jongste uitgawe. Hierdie verslag word jaarliks ​​opgedateer en ons sal jou die nuutste uitgawe te stuur sodra dit gepubliseer word. Deur aan te meld vir staande orde sal jy nooit hoef te bekommer oor die tydigheid van die inligting wat jy nodig het. En, kan jy staak staan ​​bestellings te eniger tyd deur die kontak met ons op 1.800.372.1033, opsie 5, of deur die stuur van 'n e-pos aan researchbna. In.


No comments:

Post a Comment